Skoči do osrednje vsebine

Radovljiški družinski krog za mlade kolesarje

Družinski kolesarski krog

Radovljiški družinski krog vabi na aktiven dan v Radovljico. Poleg kolesarjenja vas na poti čakajo tudi edinstveno otroško igrišče v Krpinu, minigolf ter veliko priložnosti za kulinarične postanke.

Na Turizmu Radovljica smo letos pripravili predloge za 8 krožnih turno-kolesarskih tras. Najkrajša in najenostavnejše med njimi, dolga dobrih 15 km, je odlična tudi za otroke, ki se navajajo na vožnjo v prometu ter po kolovozih. Pot poteka večji del po makadamih, kolovozih in lokalnih cestah.

Predlagan družinski kolesarski krog po radovljiški deželi poleg prijetnega kolesarjenja ponuja nekaj odličnih priložnosti za postanek z obiskom zanimivosti ali drugih družinskih aktivnosti. Radovljiški družinski krog z otroki lahko odvozite v dveh urah, s postanki in aktivnostmi pa lahko zapolni celoten dan v Radovljici.

V predlogu družinskega kolesarjenja, ki ga predstavljamo tukaj, smo osnovnemu kolesarskemu krogu dodali še dva krajša kraka. Oba vodita k zanimivostim, ki bodo otroke zares navdušile. To sta letališče v Lescah ter prav posebna otroška igrala v Krpinu.

Letališče Lesce

Preden se odpravite na pot, si seveda prenesite GPX sled poti in preučite pot. Pot pričnemo v Radovljici, v starem mestnem jedru. V kolikor v Radovljico prihajate z avtom, predlagamo, da tega pustite na parkirišču na Kajuhovi ulici, kjer je parkiranje časovno neomejeno.

Z Linhartovega trga, katerega znamenitosti si oglejte pred ali po kolesarjenju, se podajte skozi stari radovljiški park proti Kranjski cesti ter po njej zapustite mesto ter se usmerite v vas Vrbnje. Mimo pašnika prispete do Kmetije Dolenc ter naprej v vas, kjer se skozi naselje novejših hiš odpeljete v stari del vasi.

Ob zadnji kmetiji v Vrbnjah, kjer pot zavije v gozd, vas čakajo zanimive preproste skulpture iz lesa. Po prijetni gozdni poti prispete v Novo vas, kjer glavno cesto prečkate ter se takoj nato usmerite na makadamsko pot čez radovljiško deželo. Čudovita poljska pot vodi mimo pašnikov in polj, na nebu pa nemalokrat lahko opazujete padalce, jadralna letala ali druga manjša letala.

Kolesarjenje med pašniki in polji pri Begunjah

Od križišča na polju, kjer vas družinski kolesarski krog vodi desno proti Begunjam, lahko nadaljujete naravnost in po slabem kilometru poljske poti prispete na športno letališče Lesce-Bled. Otroci tu uživajo na igralih ter ob opazovanju letal, vi pa postanek izkoristite v kavarni. Z letališča se vrnete nazaj do križišča in nadaljujete z vožnjo po kolovozu proti Begunjam na Gorenjskem. Glavno cesto tudi tokrat le prečkate in nadaljujete po makadamu v smeri Žirovnice. Kmalu zavijete desno na kolovoz, ki vodi v vas Poljče in vozite naravnost vse do vasi.

Družinski kolesarski krog po podeželju

Iz Poljč se po lokalni cesti odpeljete v središče Begunj na Gorenjskem. Radovljiški družinski krog sicer Begunje kmalu zapusti, mi pa vam predlagamo, da pot podaljšate v dolino Krpin. V Begunjah zavijte levo in se po glavni cesti skozi kraj peljite mimo cerkve sv. Urha ter nato na Y križišču zavijte levo. Lokalna cesta vas pripelje do večjega peščenega parkirišča v Krpinu. Zapeljite se čez parkirišče.

Pod vznožjem nekdanjega smučišča vas čaka prav posebno urejeno Elanovo otroško igrišče. Igrišče bi bilo lahko tudi muzej na prostem, saj gre za sicer lepo obnovljena, pa vendar stara igrala, ki so bila nekdaj razširjena po vsej Sloveniji, izdelana pa so v Begunjski tovarni Elan (mimogrede, v kraju je tudi Alpski smučarski muzej Elan, ki ga lahko prav tako obiščete). Čas je, da otrokom pokažete otroška igrala vaše mladosti ter podoživite katerega od prijetnih spominov.

Elanovo otroško igrišče v Krpinu

Če so otroci še polni energije, se lahko z njimi po poti, ki vodi v hrib, povzpnete tudi na stezo TrimKrpin. Ta vodi po gozdu ob robu smučišča do lope na njegovi sredini. Manjša postaja je tudi ob zgornji postaji nekdanje vlečnice, če pa se povzpnete še višje, pa vas ob cerkvici sv. Petra čaka čudovit razgled na Radovljiško deželo.

Ko se vrnete h kolesom, družinski kolesarski izlet nadaljujte s spustom nazaj v središče Begunj. V kolikor vas že tare lakota, seveda lahko tu obiščete katero od prijetnih gostiln, s kolesarjenjem pa nadaljujte po navodilih GPX sledi oz. v tem delu sledite oznakam za pohodno pot Juliana Trail. Ta vas po stranskih lokalnih cestah vodi mimo graščine Drnča oz. hotela Lambergh skozi pristne vasi po robu radovljiške dežele do Zgornjega Otoka.

Tam prečkate glavno cesto ter nadaljujete po kolovozu mimo polj proti gozdičku. Zavijete levo ter se povzpnete v majhno vas Gorica. Pohodniška pot Juliana v vasi zavije desno po cesti navzdol, vi pa nadaljujte naravnost. Že v vasi vas čaka še ena priložnost za družinsko doživetje. Otroci se bodo nedvomno razveselili igre minigolfa ter urejenega zlatokopa v Adventure Minigolf Panorama.

Minigolf v vasi Gorica

Po odigrani družinski igri minigolfa nadaljujte z vožnjo do glavne ceste. Previdno zapeljite na drugo stran glavne ceste ter se po kolesarski stezi spustite navzdol proti Radovljici in nazaj proti Linhartovemu trgu. Na Linhartovem trgu v Radovljici si za konec izleta privoščite še sladico ali drugo zasluženo nagrado.

Čeprav verjamemo, da je bilo ogledov in družinskih doživetij za en dan že dovolj, pa sta tu na voljo še družinsko doživetje S čebelico po Radovljici ter interaktivna dogodivščina v Lekarniškem in alkimističnem muzeju Radovljica.

Se vidimo v Radovljici!

Družinsko kolesarsko popoldne v Radovljici

Povezane novice

Radovljica nad dolino reke Save
7 razlogov in izletniških idej

Radovljica se je s ponudbo v starem mestnem jedru in s tematskimi potmi priljubila tudi družinam. Če vas k nam pripelje vlak, bo otroško doživetje še polnejše!

Otroško igrišče Krpin
Nostalgična igrala in TrimKrpin

V Begunjah na Gorenjskem vas v dolini Krpin čaka urejeno otroško igrišče, ki bi ga lahko imenovali tudi muzej na prostem. V neposredni bližni skozi gozd vodi otrokom prijazna trim steza.

Minigolf v Radovljici
Zabava za vso družino

Družabno doživetje z razgledom. Skupaj z otroci odigrajte igro minigolfa, nato pa jim dovolite, da za nekaj časa postanejo iskalci zlata.

Jesen ob Fuxovi brvi čez reko Savo
Družinski poldnevni pohodi v okolici Radovljice

Čudovito vreme, šolske počitnice in kup otroške energije. Podajte se na prijetne družinske pohode v čudovito okolico Radovljice.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih