Radol'ca, pristno sladka

 

Destinacijska znamka Radol'ca pristno sladka je nastala v za─Źetku leta 2011. Projekt zasnove destinacijske znamke Radovljica je vodil Javni zavod Turizem Radovljica, zasnovala in izvedla pa ga je agencija Memo Institut.

 

Ustvarjanje turisti─Źne zgodbe Radovljice je potekalo sistemati─Źno. Proces snovanja znamke se je za─Źel z raziskavo kako turisti vidijo ob─Źino Radovljica danes in analizo turisti─Źno privla─Źnih produktov ob─Źine. Namen raziskave je bila identifikacija potencialno zanimivih konkuren─Źnih prednosti destinacije. Ti izsledki so nato slu┼żili kot osnova za izgradnjo destinacijske znamke Radovljica.

 

Splošna strateška usmeritev slovenskega turizma je pospešen razvoj trajnostnih turisti─Źnih produktov. Ta usmeritev je odgovor na zaznane globalne trende porasta trga zelenega turizma. Raziskava je pokazala, da se lahko ob─Źina Radovljica upravi─Źeno znam─Źi v smeri trajnostne destinacije. S svojo buti─Źno ponudbo avtenti─Źnih turisti─Źnih produktov namre─Ź ┼że danes pooseblja bit trajnostnih destinacij: preplet narave, tradicije in zdravja.

 

Turisti─Źna znamka ob─Źine Radovljica zato ┼żeli pri─Źarati o─Źarljivost de┼żele kjer se je vez med naravo in ─Źlovekom ohranila vse do danes. V de┼żeli z izredno bogato tradicijo ─Źebelarstva, vez med naravo in ─Źlovekom najbolj iskreno in rahlo─Źutno pooseblja ─Źebela. Znak ─Źebelice pa je v novem logotipu namerno izrisan bolj abstraktno. Igra prepleta raznobarvnih okroglih ploskev v znaku obenem slika privla─Źna nasprotja destinacije: kulturo in naravo, tradicijo in sodobnost ter najpomembneje, mesto Radovljica in okolico, … Znamka Radol’ca namre─Ź ┼żeli enakovredno predstavljati tako Radovljico kot tudi njeno “okol’co” – številne vasice, ki ┼że kar pregovorno kipijo od ustvarjalnosti. Izbrano ime Radol’ca (kot Radovljici in v─Źasih tudi širši okolici pravijo doma─Źini), je namerno razli─Źno geografskemu imenu Radovljica, to pa zato, da bi le-to dolgoro─Źno postalo sinonim za celotno de┼żelo.

 

Z izbrano barvno paleto celostna grafi─Źna podoba izra┼ża vsebino in vrednote katere so podstat strategije Turizma Radovljica: modra (reke, gore, zrak, svoboda), zelena (narava, ekologija), rde─Źa (barva grba ob─Źine Radovljice), topla rumena (medenost, veselje, ┼żivost) in rjava (pristnost, pode┼żelskost). Slogan “pristno sladka” zaokro┼żuje trajnostno zgodbo destinacijske znamke. Radol’ca je pristno sladka zato, ker je prijetna in okusna. Radol’ca je pristno sladka, ker je avtenti─Źna, simpati─Źna, buti─Źna, gostoljubna.

 

Vizija znamke Radol’ca je postati prepoznavna kot trajnostna destinacija številnih sladkih odkritij in malih sladkih razvajanj. V angleški razli─Źici slogan “honestly sweet” prav tako kot v izvirniku poudarja iskrenost, odkritost pristnost destinacije.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za bele┼żenje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo bolj┼ío uporabni┼íko izku┼ínjo.
Pi┼íkotki za dru┼żabna omre┼żja
Pi┼íkotki potrebni za vti─Źnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omre┼żja.
Kaj so piškotki?