Skoči do osrednje vsebine

Radol'ca, pristno sladka

 

Destinacijska znamka Radol'ca pristno sladka je nastala v začetku leta 2011. Projekt zasnove destinacijske znamke Radovljica je vodil Javni zavod Turizem Radovljica, zasnovala in izvedla pa ga je agencija Memo Institut.

 

Ustvarjanje turistične zgodbe Radovljice je potekalo sistematično. Proces snovanja znamke se je začel z raziskavo kako turisti vidijo občino Radovljica danes in analizo turistično privlačnih produktov občine. Namen raziskave je bila identifikacija potencialno zanimivih konkurenčnih prednosti destinacije. Ti izsledki so nato služili kot osnova za izgradnjo destinacijske znamke Radovljica.

 

Splošna strateška usmeritev slovenskega turizma je pospešen razvoj trajnostnih turističnih produktov. Ta usmeritev je odgovor na zaznane globalne trende porasta trga zelenega turizma. Raziskava je pokazala, da se lahko občina Radovljica upravičeno znamči v smeri trajnostne destinacije. S svojo butično ponudbo avtentičnih turističnih produktov namreč že danes pooseblja bit trajnostnih destinacij: preplet narave, tradicije in zdravja.

 

Turistična znamka občine Radovljica zato želi pričarati očarljivost dežele kjer se je vez med naravo in človekom ohranila vse do danes. V deželi z izredno bogato tradicijo čebelarstva, vez med naravo in človekom najbolj iskreno in rahločutno pooseblja čebela. Znak čebelice pa je v novem logotipu namerno izrisan bolj abstraktno. Igra prepleta raznobarvnih okroglih ploskev v znaku obenem slika privlačna nasprotja destinacije: kulturo in naravo, tradicijo in sodobnost ter najpomembneje, mesto Radovljica in okolico, … Znamka Radol’ca namreč želi enakovredno predstavljati tako Radovljico kot tudi njeno “okol’co” – številne vasice, ki že kar pregovorno kipijo od ustvarjalnosti. Izbrano ime Radol’ca (kot Radovljici in včasih tudi širši okolici pravijo domačini), je namerno različno geografskemu imenu Radovljica, to pa zato, da bi le-to dolgoročno postalo sinonim za celotno deželo.

 

Z izbrano barvno paleto celostna grafična podoba izraža vsebino in vrednote katere so podstat strategije Turizma Radovljica: modra (reke, gore, zrak, svoboda), zelena (narava, ekologija), rdeča (barva grba občine Radovljice), topla rumena (medenost, veselje, živost) in rjava (pristnost, podeželskost, čokolada). Slogan “pristno sladka” zaokrožuje trajnostno zgodbo destinacijske znamke. Radol’ca je pristno sladka zato, ker je prijetna in okusna. Radol’ca je pristno sladka, ker je avtentična, simpatična, butična, gostoljubna.

 

Vizija znamke Radol’ca je postati prepoznavna kot trajnostna destinacija številnih sladkih odkritij in malih sladkih razvajanj. V angleški različici slogan “honestly sweet” prav tako kot v izvirniku poudarja iskrenost, odkritost pristnost destinacije.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih