Javni zavod Turizem in kultura Radovljica

 

Leta 2010 je bil ustanovaljen Javni zavod Turizem Radovljica, z namenom udejanjanja kakovostnega in sistemati─Źnega razvoja in tr┼żenja turizma v ob─Źini Radovljica. Leta 2016 je bilo zavodu priklju─Źeno podro─Źje kulture, zavod pa se je preoblikoval v Javni zavod Turizem in kultura Radovljica.

Javni zavod Turizem in kultura Radovljica lokalno turisti─Źno ponudbo razvija in usmerja skladno z na─Źeli trajnostnega razvoja. Prizadeva si za prepoznavnost Radovljice skladno z obljubami lastne destinacije znamke “Radol’ca pristno sladka”, ki ┼żeli enakovredno predstavljati tako mesto Radovljico kot njeno “okol’co”. Vizija Radol’ce pa je postati prepoznavna kot trajnostna destinacija številnih sladkih odkritij in malih sladkih razvajanj.

Naloga Javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica je na podro─Źju turizma izvajanje Strategije razvoja turizma v ob─Źini Radovljica 2016–2020 in upravljanje turisti─Źnega obmo─Źja:

  • upravljanje objektov turisti─Źne infrastrukture,
  • aktivno sodelovanje in povezovanje na regionalni in nacionalni ravni,
  • priprava in sodelovanje na regionalnih projektih,
  • upravljanje turisti─Źno-informacijskega centra (TIC),
  • promocija in pospeševanje turizma v ob─Źini,
  • vklju─Źevanje javnih in zasebnih ustanov
  • tr┼żenje in organiziranje prireditev v Radovljiški graš─Źini in na Linhartovem trgu (poroke, koncerti in druge prireditve).