Anketo o zadovoljstvu s turizmom, ki je bila izvedena po končani poletni turistični sezoni med lokalnimi prebivalci v destinaciji Radovljica je izpolnilo 220 ljudi. 70 % anketiranih izraža zadovoljstvo z razvojem turizma v destinaciji.
Na Turizmu Radovljica smo po končani poletni sezoni pripravili anketo med lokalnimi prebivalci. Zanimalo nas je, kako so domačini zadovoljni s turizmom v destinaciji, konkretneje pa smo izpostavili nekaj v preteklih anketah izpostavljenih slabosti. Anketo je v celoti izpolnilo 220 domačinov. K tovrstnim anketam nas zavezuje znak Slovenia Green, hkrati pa nam rezultati pomagajo pri planiranju nadaljnega razvoja turizma v destinaciji.
Analiza je pokazala da je 70 % domačinov zadovoljnih z razvojem turizma v destinaciji, večinsko je tudi mnenje, da turizem in turisti prinašajo koristi za lokalno okolje. Več kot polovica anketiranih meni, da pozitivni učinki turizma odtehtajo negativne. Kot največja težava pa se je, pričakovano, izkazal promet, saj 60% anketiranih meni, da turizem povečuje prometne težave. V komentarjih so izpostavili tudi problematiko divjega kampiranja in parkiranja avtodomov ter prezasedenost parkirišč. Posebej pa so pohvalili predvsem dogodke in urejenost kraja.
Več si lahko preberete v celotnem poročilu.
Čeprav je število nočitev in gostov po osmih mesecih leta 2023 enako kot leta 2022, so neurja v avgustu povzročila 15% upad nočitev na višku turistične sezone. Zelo dober obisk destinacije je bil v aprilu in maju.
Destinacija Radol'ca še naprej v družbi trajnostnih destinacij Slovenia Green