Skoči do osrednje vsebine

Julian Alps Trail run, štart v Radovljici

V petek zvečer spodubite tekače na 100km teku čez planoto Jelovico in Stol v Kranjsko Goro. Štart teka je v grajskem parku v Radovljici!

Druga najdaljša preizkušnja z imenom Ultra Sky Trail bo tekače vodila iz parka v staro mestno jedro, čez Fuxovo brv in ob Savi na Lancovo, tam pa se bodo povzpeli na Jelovico.

Na tek jih bomo pospremili z glasbo v grajskem parku, kjer se bo program odvijal od 20.00 dalje, tekači pa na pot krenejo ob 21.00.

Sicer bodo med petkom in soboto tekači tekli na kar 6 trasah:

FUNNY TRAIL, 10 km

Najkrajša trasa je dolga 10 kilometrov,  s štartom v središču Kranjske Gore in začetkom po koritih reke Pišnice. Mimo jezera Jasna se trasa počasi povzpne do najvišje točke in se skozi Tofov graben nadaljuje vse do Gozda Martuljka. Zadnji del je ravninski, a vas ves čas z leve opazujete čudovito alpsko kuliso s Špikom na čelu. Preprost teren, a zato nič manj atraktiven. Kombinacija tako ceste, makadamskih poti kot tudi stezic, kjer niti dva koraka nista enaka.

Razdalja: 10,6 km
Vzpon: +290 m / -290 m

Štart: SOBOTA, 25. 9. 2021, 11:30, Kranjska Gora

ADIDAS TERREX SPEED TRAIL, 15 km

Začetek poti je enak kot pri krajši trasi FunnyTrail. Iz Kranjske Gore, ob koritu Pišnice in mimo čudovitega jezera Jasna. Pot vas prav tako vodi skozi Tofov graben, a ko krajša trasa že zavije nazaj proti Kranjski Gori, vi zavijete desno proti Gozdu Martuljku, kjer trasa pod mostom prečka glavno cesto in se mimo spodnjega Jermanovega slapu vzpne na Srednji vrh. Tukaj se odpre prečudovit razgled na Julijske Alpe, ki vas spremlja vse do Kranjske Gore, ko se po delu Alpe Adria Traila vračate proti cilju.

Razdalja: 16,4 km
Vzpon: +520 m / -520 m

Štart: SOBOTA, 25. 9. 2021, 11:00, Kranjska Gora

SKY RACE, 30 km

Začetek iz samega središča Kranjske Gore in naravnost v korito Pišnice, ki vodi do prekrasnega jezera Jasna. Malo višje je razgled še lepši, nato pa vas lep trail vodi skozi Tofov graben do Gozda Martuljka. Tu glavno cesto prečkate pod mostom in se mimo spodnjega Jermanovega slapu vzpnete do Srednjega vrha, kjer se odpre prečudovit razgled na Kranjsko Goro z Julijskimi Alpami v ozadju. Ko 15-kilometrska razdalja zavije nazaj proti cilju, se za vas začne skoraj 10 kilometrov vzpona do najvišje točke na Trupejevo poldne. Naporen vzpon, a razgledi na vrhu odtehtajo ves trud. Trasa se nato vije po slemenu Karavank, čisto na meji med Avstrijo in Slovenijo vse do Blekove planine, kjer vas čaka vratolomen spust do Kranjske Gore, kjer vas čaka veličasten sprejem v cilju.

Razdalja: 33,5 km
Vzpon: +1560 m / -1560

Štart: SOBOTA, 25. 9. 2021, 10:00, Kranjska Gora

SKY TRAIL, 60 km

Začetek v Žirovnici, in ko se malce povzpnete, se vam odpre prečudovit pogled proti Blejskem jezeru, edinstven otok s cerkvico na sredini. Začetek vas popelje skozi vas in dolino Završnice, od koder že vidite vaš najvišji cilj na severu – 2236 metrov visoki Stol. Pot ne bo lahka, a razgledi na vrhu odtehtajo ves trud. Naj se vam ne mudi naprej in se raje ozrite na bližnje Julijske Alpe.

Iz Stola pot nadaljujete po grebenu vse do Golice in Dovške babe, od koder se spustite proti slikoviti Mojstrani. Nekaj ravnine, nato pa še vzpon mimo Jermanovega slapu do Srednjega vrha in spust po delu Alpe-Adria traila do Kranjske Gore.

Štart: Žirovnica

Razdalja: 58,2 km
Vzpon: +3130 m / -2880 m

Štart: SOBOTA, 25. 9. 2021, 7:00, Žirovnica

ULTRA SKY TRAIL, 100 km (štart v radovljici)

Začne se v Radovljici in vas nato preko Jelovice (Talež, Babji zob) pripelje do Bleda. Nato se nadaljuje v smeri Žirovnice, ki je tik pod vršaci Karavank. Tam se začne vzpon na Stol, z 2236 m najvišjo točko dogodka Julian Alps Trail Run. Med vzponom se lahko še enkrat ozrete na že premagano pot in Blejsko jezero v daljavi. Pot vas bo nato po razglednem grebenu Karavank peljala v smeri Golice in Dovške Babe. Tam pa vas čaka spust neposredno do Mojstrane. Potem sledi krajši in bolj raven odsek, vendar še niste zaključili z vzponi. Sledi ponovni vzpon, ki se začne v kraju Gozd Martuljek, in vas mimo slapu Jerman pripelje do Srednjega vrha ter naprej proti grebenu Karavank. V tem odseku, ki je dolg dobrih 10 km, vas čaka tudi še dobrih 1000 m vzpona. V pomoč bo zopet čudovita pokrajina Karavank z razgledi na Julijske Alpe in tudi sosednjo Avstrijo.

Za konec sledi le še spust mimo Blekove planine in potem počasi navzdol proti ciljni črti v Kranjski Gori.

Štart: Radovljica

Razdalja: 107,7 km
Vzpon: +5360 m / -5040 m

Štart: PETEK, 24. 9. 2021, 21:00, Radovljica

ULTRA TRAIL JULIAN ALPS (UTJA), 170 km

Začnemo v Kobaridu, v zgodovinsko pestrem mestu v idilični dolini Soče. Najprej nas pot pelje v smeri Tolmina, kjer se kmalu začne malce bolj razgiban svet, saj nas pod vrhovi Julijskih Alp pot vodi nad Podbrdom, pod Črno prstjo do Soriške planine.

V tem delu se nam ves čas na levi strani v svoji veličini kaže naša najvišja gora Triglav in ostali visokogorski svet Julijskih Alp. Pot se nato nadaljuje po grebenu v smeri Ratitovca, od koder se spustimo na Jelovico in nadaljujemo v smeri Babjega zoba. Tukaj se združi pot s 100 km traso in nas potem pelje v smeri Bleda. Nato se nadaljuje v smeri Žirovnice, ki je tik pod vršaci Karavank. Tam se začne vzpon na Stol, z 2236 m najvišjo točko dogodka Julian Alps Trail Run. Med vzponom se lahko še enkrat ozrete na že premagano pot in Blejsko jezero v daljavi. Ob prihodu na vrh pa le ne pozabite še malce pogledati naokoli, saj se odprejo zares čudoviti pogledi na Julijske Alpe. Pot vas bo nato po razglednem grebenu Karavank peljala v smeri Golice in Dovške Babe. Tam pa vas čaka spust direktno v dolino do Mojstrane. Potem sledi krajši bolj raven odsek, vendar še niste zaključili z vzponi.

Sledi ponovni vzpon, ki se začne v kraju Gozd Martuljek in vas mimo slapu Jerman pripelje do Srednjega vrha. Od tam pa vas čaka le še umirjen spust proti ciljni črti v Kranjski Gori.

Štart: Kobarid

Razdalja: 175,5 km
Vzpon: +9630 m / -9060 m

Štart: PETEK, 24. 9. 2021, 12:00, Kobarid

PRIJAVE IN POGOJI >>

Povezane novice

Radovljica velja za mesto z največ sonca na Gorenjskem.
Prestolnica čebelarstva in čokolade

Najslajše slovensko mesto, ki velja za mesto z največ sonca na Gorenjskem.

Goška ravan
Raj za ljubitelje gozda

Pobegnite v naročje zelenega gozda. Kraška planota Jelovica nudi številne možnosti rekreacije v naravnem okolju.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih