Leta 2010 je bil ustanovaljen Javni zavod Turizem Radovljica, z namenom udejanjanja kakovostnega in sistematičnega razvoja in trženja turizma v občini Radovljica. Leta 2016 je bilo zavodu priključeno področje kulture, zavod pa se je preoblikoval v Javni zavod Turizem in kultura Radovljica.
Javni zavod Turizem in kultura Radovljica lokalno turistično ponudbo razvija in usmerja skladno z načeli trajnostnega razvoja. Prizadeva si za prepoznavnost Radovljice skladno z obljubami lastne destinacije znamke “Radol’ca pristno sladka”, ki želi enakovredno predstavljati tako mesto Radovljico kot njeno “okol’co”. Vizija Radol’ce pa je postati prepoznavna kot trajnostna destinacija številnih sladkih odkritij in malih sladkih razvajanj.
Naloga Javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica je na področju turizma izvajanje Strategije razvoja turizma v občini Radovljica 2016–2020 in upravljanje turističnega območja: